رزومه آنلاین ابزاری نوین در مسیر کاریابی

رزومه آنلاین ابزاری نوین در مسیر کاریابی

الگوهای برتر رزومه رزومه ساز آنلاین رزومه کاری اشتغال

امروزه اینترنت مهم ترین نقش را در فرآیندکاریابی ایفا می کند، چرا که تمامی کارجویان برای رسیدن به شغل مورد نظر خود و همچنین کارفرمایان برای ثبت آگهی و استخدام فرد مناسب برای شرکت خود، از اینترنت استفاده می کنند.
سرویس ها و خدمات توزیعی در رزومه ساز آنلاین، ساختن رزومه و ارسال آن برای کارفرما را بیش از پیش آسان کرده است. علاوه بر داشتن رزومه آنلاین، شما می توانید با رزومه ساز آنلاین رزومه خود را قابل جستجو و قابل نمایش در موتور جستجوگر گوگل کنید. معدود سایت های کاریابی و رزومه ساز، از جمله سایت رزومه ساز Cvbuilder.me دارای این قابلیت، یعنی نمایش رزومه آنلاین شما در نتایج سرچ گوگل هستند.
کارفرمایان نیز از مزایای متعدد رزومه آنلاین ساخته شده در رزومه ساز آنلاین بهره می برند. از جمله داشتن دسترسی به یک پایگاه اطلاعات از کارجویان بر اساس معیارهای جستجوی خاص و امکان محدود کردن جستجوی خود به متقاضیانی که دارای مهارت های دقیق و کیفی مورد نظر آن ها هستند.


دسترسی سریع و مستقیم به رزومه

مزایای متعددی برای ایجاد رزومه آنلاین وجود دارد. شرکت ها و سازمان ها به دلیل صرفه جویی در هزینه ها، خود به خود رزومه آنلاین و بطور کلی فرآیند کاریابی آنلاین را جایگزین روش های قدیمی و پرهزینه کرده اند. به طوری که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از متقاضیان کار، می خواهند که رزومه خودرا بصورت رزومه آنلاین و درقالب هایی مشخص (همچون word، PDF، HTML و...) ارسال کنند. که گاهی شما باید رزومه خود را داخل سایت شرکت آپلود کنید، یا از طریق سایت های دیگری مانند gmail.com رزومه خود را آپلود کرده و برای کارفرما ارسال کنید و حتی می توانید با استفاده از رزومه ساز آنلاین رزومه آنلاین خود را بسازید و دیگر نیازی به آپلود و ارسال رزومه خود ندارید بلکه لینک رزومه آنلاین خود را برای آن ها ارسال می کنید.
مهم ترین مزیت ساخت رزومه آنلاین دسترسی فوری به آن است. با یک مثال ساده سرعت فرآیند کاریابی در رزومه آنلاین را برای کارفرما و همچنین کارجویان توضیح می دهیم. فرض کنید شرکت شما نیاز به یک نیروی کار دارد. خب اگر به روش سنتی عمل کنید ابتدا باید یک آگهی استخدام ثبت کنید که حداقل یک روز کاری طول می کشد تا آگهی شما ثبت و بررسی و در نهایت در سایت کاریابی مذکور نمایش داده شود. بعد از آن کارجویان سایت کاریابی را بررسی و آگهی شما را مشاهده و به ایمیل شرکت رزومه ارسال می کنند.که این فرآیند حداقل یک هفته نیاز به زمان دارد تا تعداد قابل قبولی رزومه به دست شما برسد.
تا الان فرآیند استخدام نیرو توسط کارفرما (یا همان فرآیند استخدام شما توسط شرکت مذکور) هشت روز طول کشیده است. بعد از هشت روز با متقاضیان تماس گرفته و از افرادی که رزومه مناسبی دارند برای مصاحبه کاری دعوت بعمل می آورید، که این مصاحبه هم حداقل 2-3 روز زمان نیاز دارد. تا الان شما حداقل 10 روز را از دست داده اید تا شاید! بتوانید فرد مناسب خود را پیدا کنید. در صورتی که با استفاده از رزومه آنلاین و سایت رزومه ساز آنلاین شما می توانید به منبع گسترده از رزومه هایی که در سایت رزومه ساز ساخته شده اند دسترسی پیدا کرده، رزومه مورد نظر خود را با قرار دادن فیلتر های مخصوص و جستجوی رزومه ها بر اساس مهارت ها و تجریبات و دانشی که مورد نیاز شرکت شما است را به راحتی و درکمتر از چند ساعت پیدا کرده و با او قرار مصاحبه کاری را تنظیم کنید. استفاده از سایت ساخت رزومه یا رزومه ساز آنلاین برای کارجو وکارفرما، هم چون عبور از جاده ای است که در دوطرف آن پر شده از تابلوهای تبلیغاتی(رزومه آنلاین) و کارفرما با گذر از این جاده می تواند آن رزومه آنلاینی که می خواهد را به علت فیلتر هایی که در رزومه ساز آنلاین وجود دارد در سریع ترین زمان و به راحتی پیدا کند.

 

 

 



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • حسین عزیزی
    1 0
    18 مرداد 1397

    سلام ممنونم چه روش خوبی....

  • حسین عزیزی
    1 0
    18 مرداد 1397

    سلام ممنونم چه روش خوبی....

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن