برای ایستایی بهتر آستین چه کنیم؟

برای ایستایی بهتر آستین چه کنیم؟

الگوهای برتر آستین آستین

سلام عزیزان در مورد آستین، چند مورد رو یادآور میشم که به زیباتر ایستادن و دوخت آستین زیبا کمک میکنه.

1-خط حلقه به مچ آستین را حتما حلال طراحی کنید و روی پارچه در قسمت هلال با فاصله دوتا چرت کوچیک بزنید که تقریبا با خط دوخت 3 میل فاصله داشته باشه که موقع اتو باز میشه و آستین کشیدگی پیدا نمیکنه .

2- حلقه جلو آستین همیشه تقریبا یک سانت گودی داره که اگه یک سانت گودتر بشه شکیل تر می ایسته ، اما اول بدوزین مطمئن شدین اضافه رو ببرید.

3-برای خورد تاج آستین از ابتدای گودی حلقه تا طرف مقابل با دوخت معمولی چرخ کنید و بعد چین کش کنید و با دست چین هارو روی تاج به طرف بیرون هدایت کنید تا حالت کاسه ای سر استین بوجود بیا و بعد وصل کنید و حتما خط دوخت چین با فاصله 1 سانت باشه نه کمتر و نه بیشتر و هنگام وصل استین از نیم سانت زیر این دوخت چرخ کنید .

4- کسانی که توی راستا گیری آستین مشکل دارن بهتره آستین رو به صورت تا زده رویه دولای پارچه که اتو شده قرار بدن و برش بزنن و بعد گودی آستین جلو رو خالی کنن ، به این شکل حتا یک میل هم راستا مشکل پیدا نمیکنه.

5- برای افرادی که بازوهای بسیار بزرگ دارن و و روی بازو کشش ایجاد میشه ودر ارنج و مچ گشادی ایجاد میشه، یکی از راه ها این است که آستین را اریب در بیاریم تا اریبی پارچه قسمت پری بازو رو جبران کنه.
 
 


شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • پورین
    3 0
    8 مرداد 1398

    بسیار عالی ومفیدبود.خدابه شماخیربسباربدهد.امین

  • Miracle
    0 0
    28 شهریور 1402

    از مطالب مفیدی که گذاشتید مچکرم

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن