آغاز فروش الگوهای سایزبندی

آغاز فروش الگوهای سایزبندی

الگوهای برتر الگوی سایزبندی متدهای خیاطی

الگوهای سایزبندی عموما طرفدارهای زیادی در بین کارگاه ها و تولیدی های خیاطی و کسانی که علاقه ای به خیاطی دارند پیدا کرده که دلایل زیادی برای این همه استقبال می توان گفت از جمله صرفه جویی در زمانی که صرف کشیدن الگوها می شود و اشکالاتی که برای شخص در زمان رسم الگوهای بالاتنه و شلوار پیش می آید و رفع آن نیاز به زمان زیادی دارد و برای دسته ای از افراد که زمینه ای از دوخت و دوز دارند ولی شرایط زمانی و مالی اجازه رفتن به کلاس ها را ندارند می تواند فرصتی ایجاد کند تا با تهیه الگوهای سایزی آماده برای خود و مشتری های خودشان خیاطی کرده و کسب در آمد داشته باشند.

از این رو با توجه به درخواست های شما که خواسته بودید الگوهای سایزبندی بالاتنه قابل اطمینان از اساتید برتر را به شما معرفی کنیم که دوخت و تن خور بسیار عالی داشته باشید.

الگوهای سایزبندی از سایز 36 تا 50 به همراه آستین می باشد.

قیمت الگوهای سایز بندی 150000 هزار تومان می باشد.

طریقه سفارش الگوهای سایزبندی:

1.شما میتوانید با کلیک روی لینک خرید که در پایین قرار داده شده اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق وارد کرده و خرید خود را انجام داده. بسته های الگو برای افرادی که در تهران هستند تا 3 روز کاری و در شهرستان ها 5 روز کاری به دستشان خواهد رسید و اگر در این مدت بسته ها به دستتان نرسید و یا سوالی برایتان پیش آمد با شماره 09102215821 تماس حاصل فرمایید.

لینک خرید الگوهای سایزبندی کلیک کنید.



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • لیلا
    0 0
    23 اردیبهشت 1398

    خیلیی خوبه ک کشیدن الگو رو مرحله ب مر حله توضیح دادید ممنون

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن