آموزش کت یقه فانتزی

آموزش کت یقه فانتزی

مکیه سادات ابراهیم زاده کت کت

برای کشیدن الگو این کت به دو تا الگو جلو نیاز داریم، بعد از کشیدن الگو اولیه و طراحی کوپ لباس بازی یقه رو برای یقه سمت چپ مشخص کرده و خط شکست رو از گوشه گردن می کشیم و لقی رو ابتدا اعمال می کنیم و سپس یقه رو طراحی می‌کنیم.

 

 

برای طراحی یقه ابتدا در امتداد خط شکست به اندازه هلال گردن بالا رفته و سپس به صورت قائمه 3 سانتی متر به سمت راست میریم و سپس یقه رو طراحی می‌کنیم.

 

 

برای طراحی یقه سمت راست ابتدا بازی یقه رو مثل سمت چپ مشخص کرده و خط شکست را می کشیم و پنس لقی رو روی خط شکست می گیریم و یقه رو شبیه یقه آرشال طراحی می کنیم.

برای پهنای یقه آرشال تا نزدیکی حلقه پهنا رو در نظر بگیرید و بعد به سمت بیرون حلقه اون رو امتداد داده. برای برگرد آن به داخل یقه البته پهنا اون رو کمتر کنید تا حدود 7 تا 8 سانتی متر، بعد دوخت سجاف این مقدار به داخل یقه لباس برمیگرده و به روی برش کوپ بست زده میشه.

 

 

بعد از طراحی یقه که من حدود 20 سانتی متر از حلقه خارج شدم برای طراحی، یقه را رولت می کنیم و اوزمان پشت یقه هم داده شود و ساسون حدود دو سانتی متر در قسمت بالا طراحی گرفته شود.

 

 

بعد از بستن ساسون دوباره قسمت بالا یقه را طراحی می کنیم، بستن ساسون به خاطر خوب ایستادن یقه می باشد.

 

.برای تهیه سجاف این دو قسمت به صورت کامل رو پارچه انداخته و سجاف در می آوریم.

دوستان عزیز همیشه برای برش از حلقه و یا همون برش عصایی از خط کارور 2 و نیم پایین بیاید چون خطای دید همیشه ما رو به اشتباه می اندازد و به خاطر خطای دید باید 2و نیم پایین بیایم  تا در نظر بیننده همان خط کارور به حساب بیاید.

 

پایان آموزش کت یقه فانتزی.



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن