آموزش مانتو جین جلو باز

آموزش مانتو جین جلو باز

نرجس بانو مانتو جلو باز مانتو

برای این مدل مانتو جلو باز ابتدا الگوی اولیه را با توجه به متد کاری خودتان رسم کنید و ادامه کار را مرحله به مرحله با الگو پیش بروید.

ابتدا الگوی اولیه را رگالی کنید سپس از خط cf ده سانتی متر از بالا و ده سانتی متر از پایین جلو برید و خط جلوی جدید را رسم کنید.

 

تازه های سایت الگو اینجاست.

 

سه تا لقی 0/5 سانتی متری می گیریم روی خط شکست یقه و خط شکست را تا خط کارور می کشیم یعنی بازی یقه را تا خط کارور مشخص می کنیم .

 


از پایین مانتو 10 الی 12 سانتی متر جلو میرویم و به انتهای خط شکست یقه وصل می کنیم و از این خط هم سه تا لقی نیم سانتی می گیریم تا جلوی مانتو لول نشود و صاف بماند. خط AB را نصف می کنیم و این نقطه را C می نامیم و از C خطی به سمت انتهای حلقه می کشیم این چهار ضلعی ACFE در واقع یقه ی دوم ما می باشد.
ما باید 4 عدد از این تکه برش بزنیم دو تا تکه رو لایی کوبی کنیم و به دو تکه دیگر بدوزیم و اتو کرده و آماده مابین بالاتنه ی جلو و پشت در قسمت سرشانه بدوزیم و از طرف حلقه آستین  ما بین بالاتنه ی جلو و آستین دوخت کنیم و از جلوی لباس هم مابین یقه اول و سجاف کار قرار می گیرد.

 

 

از این تکه ی یقه ی دوم هم باید به لقی 0/75 بگیریم تا روی لباس پف نکند و راحت روی  لباس بخوابد و خوش فرم باشد.

 

 

از سرشانه 6 سانتی متر و از پایین لباس هم 6 سانتی متر از انتهای خط شکست یقه 10 سانتی متر جلو می رویم و علامت می زنیم و این نقاط رو به هم وصل می کنیم تا سجاف یقه ی اول را طراحی کنیم بعد از الگو این سجاف را رولت کرده و جدا می کنیم بعد از لایی کوبی و اتو به لباس می دوزیم دقت کنید که اول باید سجاف یقه ی اول آماده شوذ بعد قسمتی از یقه ی دوم مابین یقه ی اول و سجافش دوخت بشود.

آموزش این مدل های شیک مانتو را از دست ندهید.

 

 



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • تینا
    1 0
    2 آبان 1396

    واقعا سایت بی نظیری دارید متشکرم که اینقدر دقیق همه چیز رو توضیح میدید خسته نباشید

  • سانی
    0 1
    19 فروردین 1397

    باسلام ساییتتون عالی متشکرم

  • سانی
    0 1
    19 فروردین 1397

    باسلام ساییتتون عالی متشکرم

  • لیدا
    0 0
    25 اردیبهشت 1398

    عالی بود

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن