اشکال اندامی سینه بزرگ

اشکال اندامی سینه بزرگ

نرجس بانو اشکال اندامی سینه بزرگ اصلاحات الگوها و اشکالات اندامی

برای رفع این اشکال، شما به هر دو الگوی بالاتنه نیاز دارید.

1:ابتدا اندازه بالاتنه جلو و کرست پشت رو در بالاتنه مقایسه می کنیم و اختلاف را بدست می آوریم.

2:در الگوی بالاتنه پشت، ابتدا پنس کارور را به سرشانه منتقل می کنیم این پنس 2 تا 3 سانتی متر می باشد.

3:طول پنس تقریبا برابر با طول پنس کارور بود، در این مرحله از طول پنس هم دو تا سه سانتی متر کوتاه کرده خطی از حلقه تا خط مرکز الگوی پشت می کشیم طوری که از نوک تیز ساسون عبور کند.

4:این خط را از سمت خط مرکزی پشت قیچی میکنیم، طوری که حلقه بریده نشود. حالا دوطرف خط رو به اندازه اختلاف دو بالاتنه که اول گفتم روی هم میاوریم و به این ترتیب قد کرست پشت کوتاه تر از جلو می شود.

5:با انجام مرحله 4 ، پنس سرشانه یا کاملا بسته می شود یا کمی از آن باقی می ماند که اگر تا 0/5 سانتی متر ماند از قسمت حلقه آن را رد می کنیم، طوری که همان سرشانه را دوباره داشته باشیم.

 

 

6:حالا در الگوی جلو خطی از نوک سینه کشیده تا پهلو قیچی می کنیم طوری که در خط پهلو جدا نشود داخل ساسون رو خالی میکنیم به اندازه اختلاف دو بالاتنه که اول گفتم پیدا کنید روی این خط اوزمان می دهیم.

 

 

7:اگر کارور جلو گوشتی به همراه سینه بزرگ داشتیم، همان خط از نوک سینه کشیده و به 5 سانتی متر بالاتر از کف الگوی جلو در حلقه وصل وسط را کاملا قیچی می کنیم، اختلاف بالاتنه جلو و کرست پشت را در خط جلو وصول این خط اوزمان می دهیم و در قسمت حلقه از 0/5 تا 1/5 سانتی متر اوزمان می دهیم، این اندازه بستگی به گوشتی بودن کارور دارد.

8:در حین انجام این عملیات بر روی الگوها، پنس سرشانه جلو هر تغییری کند، چه کم چه زیاد ایرادی ندارد در نهایت بعد از رفع اشکال اندامی اون پنس رو می بندیم.

9:اگر شخص چاق با سینه و کارور گوشتی، شکم بر آمده هم داشت علاوه بر تغییرات مرحله 8 از انتهای ساسون سرشانه ونوک سینه، برشی روی خط ساسون زیر سینه می دهیم تا روی شکم هم فضا ایجاد شود و از کشش لباس و بالا پریدن پیش لباس جلوگیری می شود.

 

 

پایان آموزش.



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • شهنی
    7 3
    3 تیر 1397

    واضح نبود متوجه نشدم

  • معصومه
    2 0
    26 مرداد 1397

    عالی بودممنونم

  • زهرا
    1 1
    27 آبان 1397

    سلام،الگو مولر کشیدم،البته باروش خانم یوسفی عزیز،حالا دور سینه ۳٫۵سانت کم ه روی الگو،مطالب بالا برا سینه خیلی بزرگه؟ممنون میشم راهنماییم کنید

  • بهار
    1 3
    11 شهریور 1398

    اگه امکانش هست الگو رو ساده تر کنید

  • نرگس
    0 1
    8 آبان 1398

    خیلی عالیه ممنون برای لباس مجلسی که کش نمیاد این روش انجام میشود؟

  • مائده
    0 1
    14 آبان 1398

    کیسی ک در برش عصایی برای سینه بزرگ میاد رو چی کنم

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن