ترفند مهم برای انواع دامن ترک

ترفند مهم برای انواع دامن ترک

نرجس بانو ترفند دامن های ترک دامن

بعداز رسم کادر اولیه دامن ترک از خط وسط کادر سه سانتی متر پایین می اییم، این سه سانتی متر را به کمر هلال کنید، برای اینکه قد دامن کوتاه نشود سه سانتی متر در لبه کادر یعنی خط قد دامن پایین آمده از این سه سانتی متر به گوشه های اوزمان داده شده در پایین ترک هلال کنید.
این سه سانتی متر که برای قد اضافه می کنید را هم می توانید بعد از فرم دادن به ترک ها انجام دهید یعنی ممکن هست شما ترک بادبزنی یا لبه گشاد بخواهید می توانید کار اوزمان دادن را انجام دهید سپس سه سانتی متر از خط وسط پایین آمده و خطوط لبه کادر در پایین را هلال کنید، با این ترفند حالت کلوشی بسیار زیبایی در ترک ها ایجاد خواهد شد.
دوخت کمر در این حالت هیچ فرقی با دوخت کمر در دامن های دیگر ندارد، فقط باید کمری دامن را به صورتی که کمر ترک ها گود شده است با دقت وصل کنید یا کش بدوزید مطمئن باشید بعد از دوخت، کمر شما بصورت کاملا صاف خواهد شد.

 

 

این تکنیک در دامن های فون که بصورت جدا یا وصل به بالاتنه دوخته می شوند نیز کاربرد دارد بخصوص برای افرادی که شکم دارند اغلب دامن ها فون گشاد را طراحی می کنیم  که بعد از دوخت بصورت جدا یا وصل به بالاتنه می بینیم  که تمام گشادی در کنار پهلوها جمع می شوند و اصلا دامن زیبا نیست بخصوص برای افرادی که شکم دارند با این ترفند گشادی کاملا در وسط دامن بر روی ناحیه شکم بصورت ریزش بسیار زیبا قرار خواهد گرفت.

 

 

آموزش انواع دامن های ترک را از دست ندهید.



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • مریم
    0 0
    9 آبان 1398

    انواع دامن

  • زهرا جبالبارزی
    0 0
    20 آذر 1398

    خیلی عالی بود😊☺☺

  • زهرا جبالبارزی
    0 0
    20 آذر 1398

    خیلی عالی بود😊☺☺

  • زهرا جبالبارزی
    0 1
    20 آذر 1398

    خیلی عالی بود😊☺☺

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن