آموزشگاه خیاطی با متد مولر

آموزشگاه خیاطی با متد مولر

الگوهای برتر آموزشگاه خیاطی آموزشگاه های خیاطی

هنر مادر را میتوان یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های خیاطی در تهران دانست که فعالیت خود را از سال 1386 و با مدیریت خانم هوشیار مرادی آغاز کرده است. از ابتدای فعالیت برگزاری دوره های تخصصی خیاطی و طراحی دوخت با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور در این مرکز انجام میشده است.

سرکار خانم هوشیار مرادی مدیر آموزشگاه هنر مادر با 25 سال سابقه تدریس در آموزش پرورش در دوره های تخصصی و بین المللی طراحی و دوخت شامل خیاطی با متد مولر، ژورنال شناسی حرفه ای، طراحی مدل های گره ای، طراحی لباس های جادویی، رفع عیوب اندامی و دوخت لباس شب و عروس شرکت کرده و سطح علمی بسیار بالایی را در محیط آموزشگاه خیاطی خود فراهم آورده است.

پیام مدیر آموزشگاه هنر مادر برای هنرجویان عزیز به این شرح است:

“لباس هر انسان نشانه ی شخصیت وجودی اوست، انسان تا مادامی که به یک سلسله ارزش ها و بینش ها معتقد و دلبسته باشد، لباسی متناسب با آن ارزش ها و بینش ها به تن خواهد کرد”

مزایای شرکت در دوره های آموزشگاه هنر مادر

از اولین روز آغاز فعالیت شعار ما این بوده است که؛ اولین لباس دوخت خود را در مهمانی بپوشید. طی 11 سال گذشته تلاش کردیم تا با فراهم کردن امکانات مناسب آموزشی و بالابردن سطح علمی آموزشگاه به بهترین آموزشگاه خیاطی تهران تبدیل شده و به لطف خداوند در این مهم موفق بوده ایم. برخی از ویژگی های آموزشگاه خیاطی هنر مادر را به شما معرفی میکنیم:

هزینه مناسب و رعایت تعرفه فنی حرفه ای

دوره های آموزش خیاطی برگزار شده توسط آموزشگاه هنر مادر همگی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با تعرفه رسمی آن برگزار میگردد. به همین دلیل این دوره ها معمولا با قیمت بسیار مناسب در دسترس هنرجویان عزیز خواهند بود. در پایان هر دوره کارشناس رسمی سازمان فنی حرفه ای در محل آموزشگاه حاضر شده و آزمون عملی و نظری برگزار میکند.

پس از قبولی هنرجویان در آزمون فنی حرفه ای مدرک معتبر و بین المللی خیاطی به آنها اهدا میشود که در تمام کشورها دارای ارزش و اعتبار است. آموزشگاه خیاطی هنر مادر مفتخر است که با آمار قبولی 100 درصدی هنرجویان خود به عنوان یکی از موفق ترین آموزشگاه های خیاطی شهر تهران شناخته میشود.

 

ارایه عالی محتوای آموزش خیاطی

معتقدیم برای بهره بری بیشترِ هنرجویان باید از مدرسین بادانش و دارای بیان مناسب استفاده نماییم. در پایان هر دوره نظرات هنرجویان را از کیفیت محتوا و نحوه برگزار جمع آوری میکنیم و چیزی که در بیشتر آنها مشترک است سطح بالای علمی، بیان دلنشین مدرس و صبر و حوصله در انتقال مطالب است.

 

 

برگزاری آزمون و ارایه مدرک رسمی فنی حرفه ای

در پایان هر دوره مهمترین دستاورد شما دانش و تجربه خیاطی است ولی در کنار آموزش خیاطی میتوان به ارزش و اعتبار مدرک بین المللی سازمان فنی حرفه ای اشاره نمود. مدرک خیاطی و طراحی دوخت این سازمان قابل ترجمه و استفاده در تمام کشورها بوده و در بسیاری از آنها میتواند در حد دیپلم مورد قبول واقع شود.

دسترسی آسان به آموزشگاه

آموزشگاه خیاطی هنر مادر در نزدیک ایستگاه متروی قیطریه واقع شده و دسترسی آن از طریق مترو بسیار آسان است. در این سالها از غرب و شرق و جنوب تهران و حتی شهرهای اطراف هنرجویان بسیاری به ما مراجعه کرده اند. همچنان نزدیکی به میدان تجریش موجب شده است دسترسی به آموزشگاه از طریق BRT نیز بسیار آسان باشد. خیاطی هنر مادر باشد.

محیط مناسب و امکانات عالی

در این آموزشگاه توجه ویژه ای به زیبایی محیط آموزش و آرامش هنرجویان در آن شده است. فضای آموزشی همواره تمیز، با نورپردازی کافی و دکوراسیون مناسب در اختیار هنرجویان قرار گرفته و امکانات مناسبی برای برش و دوخت لباس در اختیار آنها قرار داده میشود.

 

 

برگزاری دوره های تخصصی آموزش خیاطی

یکی از محبوب ترین دوره های برگزار شده توسط آموزشگاه هنر مادر دوخت لباس عروس است. در دوره دوخت لباس عروس و شب  هنرجو با دوخت انواع لباس هایی که در ژورنال های عروس دیده می شود آشنا شده و توانایی برش و دوخت آنها را به دست می آورد. همچنین هنرجو دوخت انواع فنر در لباس، کاپ در لباس، دوخت ژیپون، دستکش، تور، شنل، انواع پاپیون، گل، کار روی لباس، کار روی مانکن را می آموزد.

پس از اتمام دوره هنرجو به سازمان فنی و حرفه ایی معرفی شده و پس از موفقیت در امتحان می تواند گواهی نامه این دوره را دریافت نماید. در پایان دوره شب و عروسهنرجویان توانایی کار در کلیه مزونها یا تولیدی های لباس شب و عروس را خواهند داشت. حتی میتوانید خودتان یک مزون شخصی راه اندازی کنید.

برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره ها و زمان شروع کلاس با شماره ۲۲۲۰۶۷۱۹ تماس بگیرید. آموزشگاه خیاطی هنرمادر در خیابان شریعتی و بالاتر از مترو قیطریه قرار گرفته است.

 

 



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن