برای پنهان کردن پاهای پرانتزی چه بپوشیم

برای پنهان کردن پاهای پرانتزی چه بپوشیم

الگوهای برتر اصول لباس پوشیدن اصول پوشیدن لباس

برای پنهان کردن پاهای پرانتزی چه بپوشیم؟


قسمت اول

راه‌راه ممنوع!
همیشه به اگرهای مد و لباس دقت کنید. وقتی پاهای پرانتزی دارید نمی‌ توانید سراغ شلوارهایی بروید که راه‌راه‌های عمودی دارند. این راه‌راه‌ ها علاوه بر اینکه پاهای شما را لاغرتر نشان می‌ دهند به ثانیه‌ای راز پرانتزی بودن‌شان را هم بر ملا می‌ کنند. بر عکس راه‌راه‌ها، شلوار های گل‌دار یا طرحدار هستند.

 اگر عاشق راه‌راه هستید
شما فقط و فقط در یک صورت مجاز به استفاده از شلوار راه‌راه هستید آن هم وقتی است که شلوار شما چسبان نیست و آزاد می‌ ایستد. البته در این شرایط باز هم پیشنهاد ما این است که همچنان دنبال این طرح‌ها نروید چون ظاهر شلواری که راه‌راه است و آزاد چندان جالب و شیک نخواهد شد. ضمن اینکه هرقدر هم آزاد باشد باز هم شما را لاغر نشان می ‌دهد و این چیزی نیست که کسانی که پاهای پرانتزی دارند، دنبالش باشند.

قسمت دوم

دامن هاى تک‌ رنگ‌ بهترند!
نه اینکه نتوانید سراغ دامن‌ های طرح‌دار بروید ولی تجربه طراحان مد و لباس نشان داده است پوشیدن دامن ‌های تک‌رنگ خیلی بهتر از دامن ‌های شلوغ است. مدل تک‌رنگ حواس مخاطب را خیلی به خودش جلب نمی‌ کند در حالی که مدل‌ های شلوغ دقیقا برعکس عمل می‌ کنند.

دامن کوتاه نپوشید
تا جایی‌ که می‌ توانید سراغ دامن‌ های بلندتر بروید. دامن شما هر قدر بلندتر و آزادتر باشد، شما را در رسیدن به هدف‌تان یعنی نشان ندادن پاهای پرانتزی یاری خواهد داد! درست برخلاف دامن‌ های کوتاه‌تر، حتی تا روی زانو و تنگ‌ تر. کار سختی است اما در مقابل انتخاب‌ های اشتباه مقاومت کنید!


قسمت سوم


به جنس پارچه دقت کنید!
اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید توجه به جنس پارچه دامن‌تان است. این پارچه هرقدر اصطلاحا لخت‌ تر باشد و شق ‌و رق نایستد، بهتر است. با پوشیدن دامن ‌هایی که جنس‌شان افتاده و نرم است دیگر کسی متوجه پاهای پرانتزی شما نخواهد شد. 

كفش هاى پاشنه‌دار را فراموش کنید 
کفش‌ های خیلی پاشنه بلند به هیچ وجه گزینه‌های خوبی برای پاهای پرانتزی نیستند. این کفش‌ ها به پاهای معمولی هم فشار وحشتناکی وارد می‌کنند چه برسد به پاهای پرانتزی! ضمن اینکه كفش هاى خيلى بلند و پاشنه دار با نشان دادن پاهای شما آنها را لاغرتر می ‌کنند و پرانتزشان را بیشتر توی چشم می‌ آورند. 

قسمت چهارم

متوسط بهترین است
پاشنه‌ های متوسط، نه چندان بلند و نه خیلی کوتاه، ایده‌آل‌ های کسانی هستند که می‌ خواهند مشکل پاهایشان را پنهان کنند. این پاشنه ‌ها هم فشاری روی استخوان‌ های پا وارد نمی‌ کنند و هم می‌ توانند پرانتز ها را از دیدرس بیننده پنهان کنند. یادتان باشد تا وقت دارید سراغ این گزینه‌ها بروید و وقتی هوا سردتر شد از بوت‌ های توپر و بلند استفاده کنید.

آویزه گوش ‌تان کنید
یکی از بزرگ‌ ترین اشتباهات پا پرانتزی‌ ها که اتفاقا خیلی هم شاهد آن هستیم پوشیدن شلوار های اسکینی یا تنگ با کفش‌ های فوق بلند است. اما دلیل اینکه نمی‌ توانید سراغ شلوار های تنگ بروید، چیست؟ این شلوار ها پرانتز را به‌ قدری پررنگ می‌ کنند که به گیومه تبدیل خواهد شد!

 

 


قسمت پنجم:


طرح‌دار‌ها  بهترند
هر قدر روی تک‌رنگ بودن دامن‌تان تاکید کردیم در عوض روی شلوغ بودن بلوز یا شومیزتان تاکید می ‌کنیم. این شلوغ‌کاری کردن باعث می ‌شود حواس بیننده بیشتر از آنکه روی پاهای شما متمرکز شود روی طرح پیراهن‌تان تمرکز پیدا کند. این دقیقا همان چیزی است که ضد پرانتز عمل می‌کند!

گردنبند بیندازید
گردنبند های زیبا و پرزرق و برق یکی دیگر از ترفندهایی است که می‌ تواند شبیه بلوز یا شومیز طرحدار عمل کند. گردنبندتان را با توجه به مدل لباس‌تان انتخاب کنید. یادتان باشد منظور ما از زرق و برق داشتن، شلوغ بودن‌شان نیست بلکه زیبایی و خیره‌کنندگی آنهاست. ترکیب پیراهن شلوغ با گردنبند شلوغ چیز جالبی از آب در نمی‌آید.

پایان

برگرفته از کانال تلگرامی

@Set_e_lebas

 



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • کاربر مهمان
    3 0
    16 آذر 1398

    من رانهام بهم چسبیده فقط ساق پام کجشده

  • فرشته ملایی
    5 0
    15 بهمن 1398

    سلام ببخشید راهنمایی میخواستم،قد من 154، پاهام پرانتزیه چه مدل مانتو و شلواری بپوشم که زیاد تو چشم نباشه

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن