در خانه چه بپوشیم؟

در خانه چه بپوشیم؟

الگوهای برتر اصول لباس پوشیدن اصول پوشیدن لباس

در خانه چه بپوشيم:

 


قسمت اول
لباس ‌هایتان را طبقه ‌بندی کنید
همان ‌طور که لباس ‌هایتان را برای مراسم ختم، عروسی، مهمانی ‌های کوچک و بزرگ تقسیم ‌بندی می‌کنید، این برنامه ‌ریزی را برای لباس‌ های خانگی خود هم داشته باشید، به این صورت که حتما لباسی برای نظافت خانه در نظر بگیرید. همچنین از پیشبند برای پخت غذا استفاده کنید و به این تقسیم ‌بندی، لباس خواب را هم اضافه کنید.
هماهنگ بپوشید
نگاهی به لباس ‌های خانگی که در کمد دارید بیندازید و ببینید کدام یک از این بلوز و شلوارها می‌توانند با همدیگر پوشیده شوند و به قول معروف ست شوند. با این نگاه، لباس‌هایی که احتیاج به کامل شدن را دارند انتخاب کنید.

لینک کالکشن بیش از 300 نوع مانتو کلیک کنید.

قسمت دوم
حواستان به جنس لباس باشد
هر لباسی که می ‌خرید باید جنس خوبی داشته باشد. اما این نکته درباره لباس ‌های خانگی برخلاف تصور عموم مهم ‌تر است چرا که این لباس ‌ها بیشتر کثیف می ‌شوند و احتیاج به شست ‌و شوی بیشتری پیدا می‌کنند. پس گول قیمت ارزان را نخورید و سعی کنید آنچه می‌خرید جنس خوبی داشته باشد تا به زودی کهنه و بی ‌رنگ و رو نشود.

در خانه، رنگی ‌تر بپوشید
هر کدام از ما یک ردیف رنگی خاص در ذهن داریم اما خانه فضایی است که چهار دیواری بودن و اختیاری بودنش این اجازه و جرأت را به ما می‌‌دهد تا رنگ ‌های دیگر را هم امتحان کنیم و رنگ ‌های جدید را هم کثیف کنیم و در نگاه دیگران به خودمان تغییری ایجاد کنیم.


پایان.

 



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن