قسمت اول، استایل مینیمال چیست؟

قسمت اول، استایل مینیمال چیست؟

الگوهای برتر اصول پوشیدن لباس اصول پوشیدن لباس
 
استایل مینیمال داشتن، یعنی حذف کردن تمامی لباس‌ های غیرضروری داخل کمد لباس. در این صورت است که لباس‌ های ضروری و به ‌درد بخور می‌ توانند خودشان را نمایش دهند. پس اگر دوست دارید مینیمالیست باشید، تنها نیستید.

در روزگاری که همه اصرار دارند با مد همراه باشید، می‌ توانید ساده‌ترین لباس‌ های خودتان را بپوشید و فیلسوفانه به آن‌ها بگویید که کم خرید کنید اما خوب خرید کنید!
 
 آیا تا به‌ حال فکر کرده‌اید که چرا موفق ‌ترین افراد کره خاکی در بیشتر اوقات لباس‌ های ساده به تن دارند؟ لباس ساده لباسی است که روزانه آن را می‌ پوشند. برای مثال مارک زاکر برگ، بنیان‌گذار فیس‌بوک، همیشه تی‌شرتی مشکی و شلوار جین به پا دارد. گریس کودنینگتون، خالق مجله ووگ، استیو جابز، که همیشه تی‌شرت مشکی و جین به پا داشت.

 این روند برای تعدادی از طراحان شناخته شده دنیای مد هم وجود دارد از جمله برای کارل لاگرفلد، ورا وانگ، مایکل کورس، تام براون و کارولینا هررا. دلیل این همه لباس ساده‌ پوشیدن چیست؟ جواب ساده است، در میان همه تصمیم‌ های پیچیده‌ای که در طول روز باید بگیرند، لباس پوشیدن ساده‌ترین تصمیم‌ گیری آن‌ ها باشد. اگر دوست دارید که لباس فرم روزانه داشته باشید و یا می‌ خواهید که با سبک مینیمالیستی لباس بپوشید، همراه ما باشید تا گام‌به‌گام، استایل مینیمال را یاد بگیرید.

 


شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن